کلاینت SSH اندروید : Admin Hands

برای مدّت ها بود که اپلیکیشن کلاینت SSH مناسبی برای سیستم عامل اندروید یافت نمی شد و موارد موجود نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و انواع مشکلات گریبان گیر کاربران آن ها می شود. با پیدایش کلاینت SSH اندروید : Admin Hands که یک اپلیکیشن نو پا است تزدیک به تمامی موارد گفته شده برطرف شده است و موارد باقی مانده نیز به نظر می رسد در طی به روز رسانی های بعدی حل خواهند شد. در Admin Hands علاوه بر دسترسی کاربران به یک کلاینت SSH قدرتمند، امکان استفاده از آن به عنوان کلاینت FTP و SFTP نیز وجود دارد. مطمئنّاً Admin Hands یکی از اپلیکیشن هایی است که افراد وبمستر و یا صاحبان سرور ها می بایست بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب داشته باشند تا در مواقع ضروری و عدم دسترسی به کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ بتوانند سرور یا وب سایت خود را تا حدودی مدیریت کنند.

کلاینت SSH اندروید : Admin Hands کلاینت SSH اندروید : Admin Hands

شاید به جرئت بتوان گفت بهترین و بی رقیب ترین کلاینت SSH اندروید در حال حاضر اپلیکیشن پیش رو یا همان Admin Hands است که تقریباً همه چیز در آن بی عیب و نقص است. از نمایش صحیح گرفته تا اتصال خودکار به چندین سرور و اجرای دستورات به صورت اتوماتیک.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.