برنامه شبیه ساز مدارات اندروید : EveryCircuit

برنامه هایی نظیر Proteus و Multisim برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های برق و گامپیوتر آشنا به نظر می رسند. مشکل اینگونه برنامه ها این است که نسخه ی اندرویدی آن ها موجود نیست و کاربرانشان می بایست برای به کار گیری آن ها به دستگاه لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی رومیزی دسترسی داشته باشند. حال آن که همیشه دسترسی به اینگونه وسایل و ابزار امکان پذیر نیست. اما در سال های اخیر و با پیشرفت چشمگیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های قابل حمل نظیر گوشی ها و تبلت ها، باعث شده تا بسیاری از وظایف لپ تاپ ها و کامپیوتر ها را بر عهده بگیرند. برنامه شبیه ساز مدارات اندروید : EveryCircuit نیز یکی از اینگونه اپلیکیشن ها است که تقریباً تمامی کاربرد ها و امکانات شبیه ساز های مدار کامپیوتری را در گوشی اندرویدی شما در اختیارتان می گذارد. از مدارات مقاومتی ساده گرفته تا مدارات پیچیده ی ترانزیستوری و الکترونیکی در این اپلیکیشن کم حجم و کاربردی قابل شبیه سازی است.

برنامه شبیه ساز مدارات اندروید : EveryCircuit

برنامه شبیه ساز مدارات اندروید : EveryCircuit پیشنهاد اول ما به دانش آموزان و دانشجویان رشته ی برق در هر گرایشی است. EveryCircuit نیاز به اتصال اینترنتی نداشته و حتّی به کمک یک تبلت یا گوشی ارزان قیمت و رده پایین نیز می توان از آن به خوبی استفاده کرد. ناگفته نماند که آی سی ها و مدار مجتمع های پر کاربرد و آموزشی آنالوگ و دیجیتال نظیر 555 و 74XX و 40XX در آن یافت می شود بنابرین برای داشنجویان و دانش آموزان رشته ی کامپیوتر و دروس مدار منطقی نیز قابل استفاده است. نمایش تعاملی و بسیار جذّاب شبیه سازی به همراه رسم لحظه به لحظه ی نمودار های ولتاژ و جریان در درک بهتر مدارات بسیار مفید و مؤثّر خواهد بود. مثال های گوناگونی نیز از مدارات شبیه سازی شده توسّط اپلیکیشن در برنامه وجود دارد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.