مشکل انجام انتقال وجه پایا بانک انصار

مشکل انجام انتقال وجه پایا بانک انصار

روش انتقال وجه پایا یکی از انواع روش های انتقال وجوه بین بانکی است که به کمک آن مشتریان می توانند بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد، اقدام به انتقال پول به حساب هر شخص کنند. البته در عین رایگان بودن این روش، معایبی نیز وجود دارد که مهمترین آن ها می توان به موارد محدود بودن مبلغ قابل انتقال و انتقال وجوه در ساعت 17 اشاره کرد. با استفاده از سیستم خدمات اینترنتی بسیاری از بانک های معروف می توان به سادگی اقدام به انتقال وجه پایا نمود. البته در این میان مشکل انجام انتقال وجه پایا بانک انصار به وجود می آید که بسیاری از آن شکایت می کنند. مشکل از آن جا شروع می شود که سایت بانک پس از دریافت شناسه ی شبا برای انتقال وجه به روش پایا از صاحب حساب در خواست وارد کردن رمز دوم می کند که البته مقصر خود بانک است که از این نام گذاریِ گمراه کننده برای خدمات اینترنتی خود استفاده کرده و مشتریان به اشتباه رمز دوم کارت بانکی خود را وارد می کنند و با پیغام “رمز دوم نامعتبر است” مواجه می شوند :

 مشکل انجام انتقال وجه پایا بانک انصار

به خاطر داشته باشید که منظور استفاده از رمز دوم کاغذی که از بانک دریافت کرده اید و ارائه ی آن برای تمامی حساب هایتان است و نباید رمز دوم عابر بانک خود را در این قسمت وارد کنید. این پاکت حاوی رمز که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید حاوی یک رمز 8 رقمی است که به همراه رمز همراه بانک و آنی بانک، با مراجعه به هر یک از شعب بانک قابل دریافت است. برای دریافت دو اپلیکیشن همراه بانک و آنی بانک انصار نیز برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توانید اینجا کلیک کنید.

مشکل انجام انتقال وجه پایا بانک انصار

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to Solve Spotify Please Disable Offline Mode Issue

So this a very annoying issue that wheneve you open spotify and try to play …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.