دانلود Swamp Attack بازی جنگجوی باتلاق

احتمالاً شما هم بازی گربه ی سخنگو یا همان Talking Tom را تجربه کرده اید. حالا با دانلود Swamp Attack بازی جنگجوی باتلاق می توانید یکی از ساخته های موفق شرکت توسعه دهنده ی Talking Tom را تجربه کنید. تمام داستان و گیم پلی بازی از این جا شروع می شود که خانه ی شخصیت اصلی بازی درست در میان یک باتلاق قرار گرفته است و او می بایست از خود در برابر انواع حیوانات خطرناک مثل کروکودیل و پرنده ها محافظت کند. در این میان و برای انجام این کار می تواند از انواع سلاح ها و بمب ها و نارنجک ها استفاده کرده و تا مدّتی دوام آورد تا به مرحله ی بعدی صعود کند.

دانلود Swamp Attack : بازی جنگجوی باتلاق

دانلود Swamp Attack : بازی جنگجوی باتلاق

صداگذاری خوب و گیم پلی مناسب و همچنین طراحی گرافیکی زیبا به محبوبیت این بازی افزوده است. فراموش نکنیم که Swamp Attack یک بازی موبایلی است ونباید از آن انتظار بیش از حد داشت. سرگرم شدن چند دقیقه ای توسط آن بیشتر در صف های انتظار به کارتان می آید. قابلیت دیگر این بازی امکان بازی کردن چند نفره با استفاده از اتصال اینترنت است که بازیکن به قید قرعه می تواند با بازیکنان دیگر ساکن در سراسر دنیا شروع به بازی کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.