دانلود APK Extractor : ارسال فایل نصبی برنامه ها

فرض کنید می خواهید برنامه ای که در گوشیتان نصب هست را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید اما آن ها یا شما برنامه ای مثل Shareit ندارید. از آن گذشته فایل نصبی اپلیکیشن مورد نظرتان نیز در اختیارتان نیست و تنها آن را به صورت نصب شده بر روی گوشی خود دارید. در این صورت با دانلود APK Extractor و نصب این اپلیکیشن کم حجم می توانید فایل نصبی (APK) تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود را استخراج کرده و یا برای دیگران ارسال نمائید. خوبی ماجرا این جاست که نیازی به اتصال Wifi همانند برنامه هایی نظیر Shareit نیست و می توانید از طریق بلوتوث، تلگرام، ایمیل، واتس اپ، گوگل درایو و یا هر پیام رسان یا راه ارتباطی دیگری برنامه های خود را برای دیگران ارسال کنید.

دانلود APK Extractor دانلود APK Extractor

قابلیت جالب دیگر برنامه این است که حتی می توانید اپلیکیشن هایی که به صورت پیش فرض از سوی کارخانه سازنده بر روی گوشی نصب شده است را نیز به آسانی با دیگران اشتراک گذاری کنید. جهت استفاده از این قابلیت می بایست گزینه ی Show System Apps را از قسمت تنظیمات برنامه فعال کنید.

QRCode
دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود CLONEit

دانلود CLONEit : پشتیبان گیری و ارسال اطلاعات به دستگاه دیگر

فرض کنید اطلاعات مهمی در دستگاه اندرویدی خود دارید و می خواهید برای حفظ آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.