دانلود AntiChat : برنامه چت بدون هویت

در گذشته ایرانیان اکثر چت روم های سرویس چت یاهو یا همان یاهو مسنجر را پر کرده بودند و تعداد بی شماری از ما وقتمان را صرف صحبت با دیگران – چه هموطن و جه خارجی – می کردیم. چنین چیزی کاملاً هم عادی بود چرا که با همه گیر نشدن تلفن های هوشمند و حتی نبود شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر و تلگرام و غیره تنها راه ارتباطی اینترنتی همین سرویس های ایمیل و مسنجر های غول های اینترنتی بود. به هر حال یکی دیگر از برنامه های چت و مسنجر، AntiChat است که ادعا می کند می تواند بدون فاش کردن هویّت اصلیتان، شما را با افراد ناشناس و جدید آشنا کند و مثل همیشه ایرانیان همیشه در صحنه نیز فضای این اپلیکیشن را پر کرده اند که می توانید با آن ها گفتگو کنید. با دانلود AntiChat می توانید چت روم اختصاصی خود را ساخته و یا به صورت خصوصی و بی هویت و با نام مستعار با دیگران گفتگو کنید.

دانلود AntiChat دانلود AntiChat

به خاطر داشته باشید که یکی از خوبی های این برنامه این است که فضا برای سوء استفاده کنندگان از این اپلیکیشن بسیار محدود است و در صورت مشاهده ی تخلّف به سرعت حساب کاربری فرد خاطی مسدود و یا جریمه خواهد شد. قوانین استفاده را می توانید در خود اپلیکیشن به هنگام ثبت نام مطالعه کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه توییتر اندروید

برنامه توییتر اندروید : Twitter for Android

برنامه توییتر اندروید اپلیکیشن غول شبکه اجتماعی توییتر است که مدّت هاست تبدیل به مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.