برنامه تبدیل عکس به متن : Photo Text ASCII

حتماً برای شما هم بسیار اتفاق افتاده است که لوگو یا تصویری را به صورت کاراکتری ببینید. گروه های تولید نرم افزار و یا بسیاری از شخصیت های اینترنتی و حتی هکر ها از این روش برای نمایش نام و نشان و لوگوی خود استفاده می کنند. به این گونه نرم افزار ها که عکس ها را به صورت کاراکتر ها نمایش می دهند مبدل های ASCII گفته می شود که نمونه های متعددی از آن ها در سراسر اینترنت به صورت رایگان وجود دارد. اما حالا می خواهیم برنامه تبدیل عکس به متن : Photo Text ASCII را برای دستگاه های اندرویدی معرفی کنیم که انجام چنین کاری را با استفاده از تنها گوشی ها و تبلت ها و بدون نیاز به کامپیوتر امکان پذیر می سازد. اگر هنوز هم متوجه کاربرد و نحوه ی کارکرد برنامه نشده اید به دو تصویر زیر دقت کنید. تصویر سمت راست، از روی تصویر سمت چپ به صورت خودکار ایجاد شده و با کاراکتر های متنی به نمایش در آمده است که می توانید آن را کپی و در فایل های متنی نظیر Word و TXT استفاده کنید.

برنامه تبدیل عکس به متن برنامه تبدیل عکس به متن

به مانند دیگر اپلیکیشن های مشابه، در این برنامه محدودیتی از نظر رزولوشن یا ابعاد عکس انتخابی وجود ندارد و تا بی نهایت بار می توانید از برنامه استفاده کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.