دانلود سروش : پیام رسان از نوع ایرانی

در پست قبلی در مورد علل تشویق مردم توسط دولت به کوچ به پیام رسان های ایرانی خصوصاً دانلود سروش توضیح دادیم. هراس دولت از برخی کانال ها و گروه های تلگرامی علت اصلی این بود. همانطور که علت اصلی محدود شدن دسترسی ایرانیان به فیس بوک و توئیتر نیز همین بود. وجود جایگزین های ایرانی برای پیام رسان تلگرام نیز به عقیده ی بنده مثل پروژه های سیستم عامل ملّی و ایمیل ملی و سرویس های ویدئویی و شبکه های اجتماعی ایرانی بنا به دلایل واضحی محکوم به شکست هستند. اگر هم برخی از این سرویس ها هنوز پا بر جا هستند به دلیل حامیان مالی با منابع مالی نامحدودشان هستند. به هر حال با دانلود سروش می توانید یکی دیگر از این پیام رسان های وطنی را تجربه کنید.

دانلود سروش : پیام رسان از نوع ایرانی دانلود سروش : پیام رسان از نوع ایرانی

جالب این جاست که در اولین اجرای برنامه از شما پرسیده می شود که آیا با قوانین و مقررات استفاده از برنامه موافق هستید یا خیر. با این حال در صورت این که تصمیم بگیرید که قوانین استفاده را مطالعه کنید خواهید دید که صفحه ی مقررات از دسترس خارج است! در مورد عملکرد برنامه هم باید گفت که اگرچه طراحی گرافیکی و استفاده از رنگ ها تا حدودی به جا و مناسب است اما عملکرد کد ها کمی ضعیف است به طوریکه برای مثال به هنگام اسکرول کردن پیام ها و صفحات با کندی و لگ مواجه می شوید. در مورد این مسنجر هم باید بگوئیم که باز هم از یک کپی ناقص از تلگرام رو به رو هستیم که کاربران گاه و بی گاه از کندی سرور ها و مشکلات اتصالشان شکایت می کنند.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه توییتر اندروید

برنامه توییتر اندروید : Twitter for Android

برنامه توییتر اندروید اپلیکیشن غول شبکه اجتماعی توییتر است که مدّت هاست تبدیل به مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.