دانلود بله : پیام رسان بانک ملی ایران

با محدود شدن موقّت دسترسی به پیام رسان محبوب تلگرام، بسیاری ترس این را داشتند که دیگر این پیام رسان قدرتمند و کاربردی را از دست می دهند و تلگرام هم به عاقبت وایبر و وی چت و… دچار می گردد. (اگرچه دسترسی به وی چت هم آزاد شده است). بانک ملّی ایران هم از جمله سازمان هایی بود که از موقعیت استفاده کرد و پیام رسان خود را توسعه داد و منتشر ساخت. با دانلود بله می توانید از این پیام رسان استفاده کنید. دلیل و علّت محدود سازی نه فقط مسنجر ها بلکه کل فضای مجازی از سوی دولت کاملاً واضح و مبرهن است و نه نیاز به توضیح دارد و نه در حوصله و موضوع این نوشته است. امّا دولت های ایران همیشه سعی کرده اند که نمونه های داخلی (=وطنی!) سرویس های محبوب اینترنتی را تأسیس کنند و از قضا در اکثر زمینه ها هم شکست سختی را متحمل شوند. فقط به چند نمونه ی زیر توجه کنید :

  • کلوب جایگزین فیس بوک، توئیتر و …
  • آپارات جایگزین یوتیوب، دیلی موشن و …
  • موتور های جستجوی اینترنتی بی شمار جایگزین گوگل و بینگ
  • پیام رسان های متعدّد جایگزین واتس اپ، وایبر و تلگرام و لاین
  • سیستم عامل ملّی (افتضاح ملی!) جایگزین ویندوز، مک و لینوکس

و حالا هم زمزمه هایی ترسناک از راه اندازی اینترانت ملی به گوش می رسد که می خواهد جایگزین اینترنت شود و احتمالاً به چیزی بیش از حدود ده الی بیست وب سایت منتخب دسترسی نخواهیم داشت. (دقیقاً مثل کشور کره شمالی) . اما به هر حال در میان انبوه پیام رسان های عرضه شده در مارکت های ایرانی و خارجی، پیام رسان بله نیز دیده می شود که امکانات زیادی را در قالب یک پیام رسان ارائه می دهد.

دانلود بله : پیام رسان بانک ملی ایران دانلود بله : پیام رسان بانک ملی ایران

با دانلود بله و استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر کاربرد مسنجر، از خدمات بانکی زیر نیز بهره مند می شوید :

  • امکان انجام انتقال وجه به روش کارت به کارت
  • قابلیت خرید شارژ سیم کارت های تلفن همراه
  • امکان پرداخت کلیه ی قبوض
  • امکان دریافت و پرداخت خلافی خودرو و یا عوارض خروج از کشور

برنامه از نظر رابط کاربری و ظاهر یک کپی از همان اپلیکیشن تلگرام است و اگر به تلگرام عادت کرده اید می توان گفت که این مسنجر هم مورد پسند شما واقع خواهد شد. نکته ی منفی که بعد از دانلود بله و نصب این پیام رسان با آن مواجه می شوید این است که بسیار بعید است که تعداد زیادی از افراد نزدیک و آشنایانتان را در این پیام رسان پیدا کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه توییتر اندروید

برنامه توییتر اندروید : Twitter for Android

برنامه توییتر اندروید اپلیکیشن غول شبکه اجتماعی توییتر است که مدّت هاست تبدیل به مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.