دانلود برنامه دانستنی ها Curiosity

اپلیکیشن جالب و سرگرم کننده ی Curiosity از جمله برنامه های با محتوای علمی و آموزشی برای دستگاه های اندروید است. فقط کافی است یکبار برنامه را امتحان کنید تا برای همیشه استفاده کننده ی ثابت و هر روزه ی آن شوید. با دانلود برنامه دانستنی ها : Curiosity می توانید روزانه به انتخاب خودتان یک نکته یا حقیقت علمی را یاد بگیرید. دسته بندی های بسیاری از قبیل فرهنگی، فیزیک، شیمی، برق، ریاضیات، نجوم، ادیان و … در برنامه گنجانده شده است. برنامه به گفته ی سازندگان آن دارای یالغ بر 5 هزار مقاله و مطلب علمی است و همچنین بیش از 1 میلیون ویدئو کلیپ آموزشی – سرگرمی از حوزه های مختلف علم و فناوری نیز در آن وجود دارد.

دانلود برنامه دانستنی ها Curiosity دانلود برنامه دانستنی ها Curiosity

برنامه مطالب و حقایق علمی را به صورت عکس نوشته و یا مقاله ارائه می کند که به دلخواه خود می توانید نسخه ی خلاصه تر یعنی همان عکس نوشته یا نسخه ی مبسوط یا همان مقاله را مطالعه کنید. اگر یک ایرانیِ واقعی هستید و اصلا حال و حوصله ی مطالعه و خواندن را هر چند اندک هم ندارید باز هم جای نگرانی نیست چرا که می توانید از ویدئو های آموزشی و گلچین شده ی کوتاه توسط برنامه استفاده کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برنامه نیازمند اتصال به اینترنت است تا روزانه دیتای مورد نیاز خود را دریافت و نمایش دهد. دانلود برنامه دانستنی ها Curiosity و نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی را به همه ی دوست داران دانش و فناوری شدیداً توصیه می کنیم.

QRCode

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.