دانلود داستان شب : بیش از 930 داستان

با دانلود داستان شب می توانید کوتاه ترین زمان ها و اوقات فراغت خود را با مطالعه ی داستان های جذاب و گوناگون بگذرانید. امروزه دیگر برای خواندن رمان های کوتاه و یا کتاب های داستان نیازی به کتاب های کاغذی و فیزیکی نداریم و می توانیم با همین گوشی ها و تبلت هایمان متنوع ترین و جالب ترین کتاب های سرگرم کننده را خوانده و دنبال کنیم. برنامه دارای محیط کاربری جذاب و دلپسند است و امکانات کتاب خوانی زیادی نیز دارد. برای مثال اپلیکیشن به صورت خودکار در زمان خواندن متن کتاب ها برایتان اسکرول می کند و نیازی به استفاده از دستتان برای ورق زدن نخواهید داشت. اندازه ی نوشته و فاصله ی خطوط و نحوه ی نمایش عمودی یا افقی نیز همه از جمله دیگر گزینه هایی هستند که به دلخواه شما قابل تغییر هستند. دسته بندی ها و موضوعات داستان ها به قرار زیر هستند :

  • عاشقانه
  • ترسناک
  • جالب و باورنکردنی
  • حکایت ها
  • طنز و فکاهی
  • ارسالی کاربران و…

دانلود داستان شب دانلود داستان شب

از همه جالب تر این که با فقط یک بار دانلود داستان شب و نصب آن، برای دسترسی به داستان ها نیازی به اتصال اینترنتی نداریم و به صورت کاملا آفلاین می توانیم مطالعه را ادامه دهیم البته اگر به اینترنت متصل باشید تبلیغات برای شما هر از چند گاهی باز می شود که برای جلوگیری از آن می توانید نسخه ی پولی را تهیه کنید و یا اتصال اینترنتی خود را قطع کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 3 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مجموعه دستورات لینوکس

برنامه مجموعه دستورات لینوکس : Linux Command Library

از آن جا که لینوکس یک سیستم عامل دستور محور است و باید برای کوچکترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.