دانلود بازی پارک ماشین : Real Car Parking 2017

بسیاری از ما نیازمند بازی های پلتفرم موبایلی هستیم که در صف ها و زمان های انتظار ما را سرگرم کند. اگرچه همیشه گفته ایم که بازی های پلتفرم موبایل بیشتر به یک شوخی شبیه هستند تا بازی واقعی چرا که بازی از نظر خود من باید دارای داستان، گیم پلی خوب، جلوه های بصری و گرافیکی زیبا و همینطور کنترل های آسان و ساده باشد که تقریبا اکثر این فاکتور ها در بازی های موبایلی مفقود است. اما به هر حال هر از چند گاهی عناوین خوب و جالب توجهی نیز پیدا می شوند که ارزش وقت گذاشتن و امتحان را دارند. حال با دانلود بازی پارک ماشین : Real Car Parking 2017 می توانید یکی از این بازی های ارزشمند و جالب را تجربه کنید. تمام ایده ی بازی این است که می بایست خودروی خود را در محل تعیین شده به خوبی و بدون برخورد با خودرو های دیگر یا موانع پارک کنید.

دانلود بازی پارک ماشین : Real Car Parking 2017

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید بازی از نظر طراحی گرافیکی خیلی خوب است و باید بگوییم از نظر کنترل خودرو هم تقریبا عالی است. برخی از ویژگی های دیگر این بازی عبارتند از :

  • وجود ماشین های مدل متنوع و روز
  • وجود 20 سطح و محیط بازی مختلف
  • ساعت ها گیم پلی با وجود مراحل مختلف و متعدد
  • موسیقی های متنوع

از همه ی این ها گذشته گرافیک بازی در قسمت تنظیمات قابل تغییر است و همینطور می توانید نحوه ی کنترل خودرو را از دو حالت سنسور حرکتی و یا دکمه های روی صفحه انتخاب کنید. بازی خیلی سنگین نبوده و تقریبا بر روی اکثر گوشی ها و تبلت ها قابل نصب و اجرا است و تنها به اندروید نسخه 4 یا ICS نیاز دارید. برای دانلود بازی پارک ماشین : Real Car Parking 2017 با حجم حدود 50 مگابایت بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید و یا بارکد زیر را با گوشی یا تبت خود اسکن کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.