برنامه sixpack اندروید در 30 روز

برنامه sixpack اندروید در 30 روز

بسیاری از افراد در جامعه ی امروزی وقتی برای ورزش کردن در باشگاه ها و سالن های ورزشی ندارند و یا اینکه از هزینه ی آن بر نمی آیند ولی در عین حال آرزوی داشتن اندامی زیبا و قوی را دارند. در اینجا این گونه برنامه ها مانند اپلیکیشن شکم شش تکه در 30 روز یا six pack abs in 30 days به کمک افراد می آیند. ایده ی برنامه sixpack اندروید بسیار ساده و برنامه ریزی آن دقیق و حساب شده است اما بنا به تجربه ی نویسنده، که خود تا انتهای برنامه با آن همراه بودم و به شخصه آن را امتحان و از دستوراتش پیروی کردم باید اعتراف کنم که رفته رفته تمرینات آن بسیار سخت تر و طاقت فرسا تر می شود و تا جائیکه یا آمادگی بدنیتان بیشتر میشود یا اینکه به سادگی منصرف می شوید و ادامه نمی دهید. ولی پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان همراه برنامه ریزی های اپلیکیشن باشید تا نتیجه حاصل شود که این مستلزم وجود اراده ای بالا در شماست.

 

برنامه sixpack اندروید برنامه sixpack اندروید

برنامه sixpack اندروید دارای چهار نوع تمرین بیشتر نیست که اکثر افراد با این تمرینات آشنایی دارند اما در صورت آشنا نبودن می توانید از انیمیشن های آموزشی خود برنامه استفاده کنید که قبل از هر تمرین برای شما پخش می شود و در زیر انیمیشن، تعداد تکرار آن تمرین را از شما درخواست می کند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که به باور اکثر کارشناسان ورزشی، در صورت ترک ناگهانی تمرینات امکان از دست رفتن یا بهتر بگوییم تقلیل یافتن عضلات شما وجود دارد پس حتی المقدور از این کار خودداری کنید. ولی به هرحال نگران نباشید چراکه مقوله ی دیگری به نام حافظه ی عضله وجود دارد که در صورت بازگشت به روتین برنامه ی ورزشی می توان با سرعت بیشتری عضلات تقلیل رفته را احیا کرد.

دانلود

 

 

 

اپلیکیشن دوم:

برنامه sixpack اندروید در 30 روز

برنامه ی دیگری که به منظور دستیابی به عضلات شش تکّه ی شکم معرّفی می کنیم با همین نام اما از طرف سازنده ای با نام Smartaps است. باید گفت که این اپلیکیشن مقداری از برنامه ی فوق اصولی تر و حرکات متنوع تر و حرفه ای تری دارد. علاوه بر آن بر خلاف اپلیکیشن قبلی، تمامی حرکات به صورت ویدئوی با کیفیت نمایش داده می شود تا از انجام نادرست حرکات پیش گیری شود. پس از گذشت 30 روز کاربر می تواند به قسمت Advanced یا حرفه ای رفته و در آنجا تمرینات بیشتر با مدّت زمانی طولانی تر را امتحان کند تا تقویت بیشتر عضلات صورت گیرد. توجّه داشته باشید که پس از تمام کردن برنامه نباید آن را رها سازید و می بایست برای همیشه قسمت Advanced را لااقل چند روز یکبار تکرار کنید در غیر اینصورت عضلات به ابعاد قبلیشان باز خواهند گشت.

برنامه sixpack اندروید در 30 روز

برنامه sixpack اندروید در 30 روز

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

4 دیدگاه

  1. سلام ببخشید این ×10منظورش تعداد حرکت هست یا 10دقیقه؟

  2. باید هر 3 DAYرو در یک روز انجام بدیم؟منظورم تمرینات روز اول چربی شکم،تقویت و سیکس پک هست

    • هر Day رو در یک روز انجام میدین. تغذیه و خوابتون هم مناسب باشه حتماً جواب می گیرین. من خودم بیشتر از دو سه سالی هست که مرتّب هر روز با این و یه سری اپلیکیشن های دیگه تمرین می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.