برنامه ImageBlur برای مات کردن عکس ها

ImageBlur برنامه ی کدر کردن و یا به اصطلاح عکاسی از فوکوس درآوردن قسمت هایی از عکس است که حتما بسیاری از شما در عکس های مختلف نظیر آن را دیده اید. عکس هایی مثل عکس زیر که با زیبایی تمام گرفته شده و به خوبی بر روی سوژه ی مورد نظر فوکوس شده و از دخیل شدن اجسام و افراد اضافی در تصویرِ عکاسی شده جلوگیری شده است :

zz2632

از آن جا که بسیاری از ما عکاسان حرفه ای نیستیم و اغلب برای ثبت تصاویر خود از دوربین گوشی موبایل استفاده می کنیم ،  راه حل این کار استفاده از نرم افزار ساده و کم حجم اندرویدی ImageBlur است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با پشتیبانی از اکثر فرمت های عکس ، تصاویر شما را تبدیل به شبیه عکس بالا کند. البته باید در نظر داشته باشیم که این صرفا یک اپلیکیشن موبایلی است و نباید از آن انتظار نا به جا همانند نرم افزارهای کامپیوتری نظیر Photoshop و غیره را داشت. بنابرین تصاویر ویرایش شده توسط آن حرفه ای به نظر نمی رسند اما به عنوان یک اپلیکیشن موبایل بسیار کاربردی است.

رابط کاربری این برنامه نیز بسیار ساده و سر راست است به طوریکه مطمئنا اکثر افراد به راحتی از آن بدون هیچ مشکلی استفاده خواهند کرد ، تصاویر زیر گویای این مدعاست.

blur2 blur1

به روز رسانی در 29 فروردین 1396 : آپدیت به نسخه 1.17

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدیدتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.