برنامه آموزش C# برای اندروید

C# یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و پیشرفته است که توسط مایکروسافت و بر پایه ی .Net Framework توسعه داده شده است که برنامه نویسی با آن بسیار پرکاربرد و مناسب است که تقریبا در همه ی زمینه ها از برنامه نویسی برای اپلیکیشن های موبایلی گرفته تا برنامه های پیچیده و سنگین محاسباتی کامپیوتری می توانند توسط این زبان پیاده سازی و توسعه داده شوند.

در پست امروز می خواهیم اپلیکیشن اندرویدی را معرفی کنیم که به کمک آن می توانید برنامه نویسی به این زبان را بر روی دستگاه اندرویدی خود یاد بگیرید. برای این کار تنها لازم است تا دستگاه اندرویدیتان اتصال به اینترنت داشته باشد و ثانیا تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید. این برنامه با حجم اندک 5 مگابایتی تقریبا بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی فعلی موجود در بازار قابل اجرا می باشد و توضیحات دروس در آن بسیار روان و ساده بیان شده است. همینطور استفاده از عکس ها و ویدئو ها بسیار در یادگیری بهتر کاربر موثر است.

1c 2c

برنامه طی بخش های مشخص و برنامه ریزی ، از پایه و مفاهیم شروع به آموزش این زبان برنامه نویسی خواهد کرد. بخش های مختلف و عناوین دروس ارائه شده توسط این اپلیکیشن عبارتند از :

1 – مفاهیم پایه ای : شامل 10 درس

2 – عبارات و دستورات شرطی و حلقه ها : شامل 9 درس

3 – متد ها : 8 درس

4 – کلاس ها و شیء ها : 6 درس

5 – آرایه ها و رشته ها : 6 درس

6 – ادامه کلاس ها : 6 درس

7 – ارث بری  : 8 درس

8 – ساختار ها و فایل ها و …

بعد از ارائه ی هر یک از دروس ، برنامه به صورت خودکار مثالی کاربردی از آن را برای کاربر نمایش داده و در آخر از هر درس و مفاهیم آن امتحان می گیرد. امتحان می تواند به صورت کامل کردن دستورات یا تست چند گزینه ای باشد.

حجم فایل نصبی apk : 5 مگابایت

دانلود

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.