برنامه تقویت بازو ها : Arm Workouts

اگر از آن دسته افرادی هستید که تا به حال پا به باشگاه های ورزشی و تناسب اندام نگذاشته و هیچ گاه به صورت جدّی اهل ورزش و تقویت اندام خود نبوده اید، احتمالاً از خود می پرسید که از کجا باید شروع کرد و یا حتی دلسرد شده و با خود بگوئید شاید برای من دیر است. اما چنین نیست و برای شروع می توانید با دانلود برنامه تقویت بازو ها : Arm Workouts به سادگی در 30 روز و در هر مکان حتی در خانه به تقویت بازو ها و دست های خود بپردازید. اپلیکیشن Arm Workouts را نباید با نمونه های مشابه موجود در مارکت اشتباه بگیرید چرا که کیفیت این برنامه به مراتب بالا تر است. علاوه بر متعدد بودن تمرینات و مناسب بودن آن ها، راهنمای انجام هر یک نیز به صورت سه بعدی و با کیفیت به کاربر نمایش داده می شود تا از انجام اشتباه تمرینات جلوگیری شود.

برنامه تقویت بازو ها : Arm Workouts برنامه تقویت بازو ها : Arm Workouts

موسیقی و صدا ها و راهنمای انجام حرکات نیز در برنامه به با انگیزه تر شدن کاربر کمک می کنند. نکته ی جالب تر این که نکات تغذیه ای و آموزشی زیادی نیز در برنامه گنجانده شده است. از دیگر ویژگی های تمرینات موجود در اپلیکیشن این است که نیازی به هیچ وسیله ی ورزشی وجود ندارد و می توانید همه ی این تمرینات را در خانه یا محل کار به سادگی و با صرف کمترین وقت و هزینه انجام دهید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.