بازی Rolling Sky

اگر از قدیم اهل بازی کردن با گوشی موبایلتان بوده اید ، حتما بازی Bounce که در اکثر گوشی های نوکیا وجود داشت را به خاطر دارید. توپی سرگردان که باید از بین موانع و خطرات توسط شما به سلامت کنترل می شد و به مقصد می رسید. حال از همان ایده و سبک بازی الهام گرفته شده و بازی Rolling Sky ساخته و برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. در بازی به موانع و مشکلاتی برخورد می کنید که بایستی بسته به نوع مانع ، عکس العمل درخور و مناسب را نشان بدهید. از پرش و جا خالی دادن گرفته تا جا به جایی سریع و به موقع توپ.

rollingsky2

گیم پلی بازی بسیار ساده و گویاست و نیازی به توضیح اضافی ندارد و همینطور طراحی گرافیکی بازی بسیار چشم نواز و زیباست. کنترل حرکت توسط انگشتان شما و صفحه لمسی دستگاهتان صورت می گیرد و در این بازی خبری از کنترل توسط سنسور شتاب سنج یا accelerometer نیست که به نظر خیلی هم مناسب و کارآمد تر است.

فایل نصبی بازی با حجم 33 مگابایت برای دانلود قرار داده شده است. این نسخه ، ورژن اصلی است و نسخه ی مد و دستکاری شده نیست بنابراین با خیال راحت می توانید آن را دانلود و نصب کنید و اطمینان داشته باشید که همانند فایل هایی که در سایت های دیگر منتشر می شود حاوی بد افزار یا کد ها و برنامه های جاسوسی و مخرب نیست.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

به روز رسانی شده به نسخه 1.5.2.2

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.