بازی سرگرم کننده ی SimCity BuildIt مخصوص اندروید

آپدیت شده به ورژن 1.9.9.38138  و حل مشکل اجرا نشدن به دلیل نیاز به آپدیت

بازی SimCity BuildIt از جمله بازی های جذاب و سرگرم کننده ی ساخته شده به دست شرکت EA است که مطمئنّا با یکبار امتحان کردن آن به دلتان خواهد نشست. گیم پلی بازی به این صورت است که شما باید با ساختن کارخانه ها و راه ها و ساختمان های مختلف و کشاورزی و … به توسعه ی شهر خود بپردازید. البته گیم پلی به همین جا ختم نمی شود چراکه شهر برخلاف تصورات شما بیسیاری از نیازها و مشکلات دیگر هم دارد برای مثال سیستم فاضلاب و آبرسانی ، توزیع برق ، فروشگاه ها و بیمارستان ها ، پلیس و بسیاری از خدمات دیگر که باید سریعا برای شهروندان خود فراهم کنید.

باید گفت که بازی به هیچ وجه خسته کننده نبوده و از بسیاری جهات کاملا سرگرم کننده است چرا که تقریبا هر هفته برای آن آپدیت جدیدی ارائه خواهد شد که به صورت کاملا خودکار توسط گوشی شما دانلود و نصب می شود و البته چند مزیت بزرگ این بازی کم حجم بودن دیتا و آپدیت هایش و همینطور رایگان بودن آن و اینکه تقریبا بر روی گوشی های با سخت افزار متوسط نیز قابل اجرا است. اگرچه خرید درون برنامه ای برای خرید امکانات بیشتر یا زودتر رسیدن به اهداف وجود دارد ولی باید گفت که نخریدن هر کدام از آنها مانع از پیشبرد بازی نمی شود.

طراحی گرافیک بالا و زیبای این بازی که از دقت بالایی نیز برخوردار است به خوبی انجام شده است و می توان گفت از نظر جزئیات و جلوه های بصری یکی از برترین بازی های اندروید است که تا به حال عرضه شده است. ناگفته نماند که بدیهی است برای دیدن این مقدار از جزئیات و طراحی گرافیکی زیبا نیاز به یک دستگاه اندرویدی با صفحه نمایش حداقل 4.5 اینچ ضروری به نظر می رسد. در پایین Screenshot هایی از این بازی قرار داده شده است :

simc1

 

simc2

توضیح بیشتر نمی تواند ویژگی های جالب و بی نظیر این بازی اندرویدی را توصیف کند پس همین حالا آن را نصب و اجرا کنید. یک نکته ی مهم این است که برای ذخیره ی Save بازی شهر خود می بایست یا اکانت گوگل به همراه اپلیکیشن Google Play Games را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید و یا اینکه حساب Facebook خود را به برنامه متصل کنید تا بتوانید از شهر خود Backup گرفته و در صورت نیاز به سایر دستگاه های اندرویدی خود منتقل کنید.

فایل نصبی با حجم حدود 80 مگابایت

دانلود فایل نصبی

دانلود دیتا با حجم اندک 70MB

فایل دیتا را در مسیر Android/Obb قرار دهید.

 

دانلود دیتا

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.