بام اندروید: دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن همراه بانک ملی ایران

اگر از مشتریان بانک ملی هستید حتما می دانید که اخیرا تمامی سرویس های الکترونیکی و اینترنتی این بانک به سامانه ی بام منتقل شده است. این یعنی این که برای انجام تراکنش هایی از قبیل انتقال وجه ، دریافت مانده ، صورتحساب و … ملزم به استفاده از این سامانه هستید و سیستم های قبلی از این پس غیر فعال شده و قادر به سرویس دهی نیستند. در این پست قصد دارم علاوه بر ارائه ی اپلیکیشن بام اندروید برای دانلود ، نحوه و مراحل ثبت نام در سامانه ی بام را آموزش دهم.

مراحل ثبت نام و راه اندازی سامانه بام بانک ملی برای اشخاص :

1 – به شعبه ی بانک ملی که نزد آن حساب بانکی باز کرده اید مراجعه کرده و فعال سازی سرویس پیامک را درخواست کنید. این سرویس در حالت عادی برای مشتریان بانک ملی همانند برخی بانک های دیگر ، فعال نیست. بنابرین باید با مراجعه ی حضوری به بانک و درخواست فعال سازی روال کار را دنبال کنید.

2 – با مراجعه به سایت این سامانه به آدرس : https://my.bmi.ir/portalserver/signup و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراهی که در مرحله ی قبل و به صورت حضوری به بانک ارائه دادید اقدام به ثبت نام کنید : ( تصویر زیر )

سامانه بام اندروید

3 – کد تاییدیه ای که از طریق پیامک (SMS) دریافت کرده اید را باید در فیلد مربوطه وارد کنید.

4 – در این مرحله اطلاعات تمامی شماره حساب ها و شماره کارت های شماره حساب های متعلق به شما نمایش داده شده و با تایید این بخش و تایید توافق نامه می توانید نام کاربری دلخواهتان را در صورت موجود بودن انتخاب کرده و ثبت نام کنید.

حالا می توانید با دانلود اپلیکیشن بام اندروید و نصب آن و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به سیستم وارد شوید و از کلیه ی خدمات استفاده کنید. سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن عبارتست از :

  • صورتحساب یک روزه یا چند روزه
  • انتقال وجه (حساب به حساب )
  • دریافت مانده ی حساب
  • کارت به کارت
  • پرداخت قبوض
  • استعلام برگه چک
  • تعیین مبلغ چک

اپلیکیشن بام

نحوه ی ارتباط برنامه با بانک فقط از طریق اینترنت Wifi و یا Data است و در نسخه ی جدید همراه بانک ملی خبری از ارسال اطلاعات از طریق SMS و … نیست. بنابرین می توان گفت که کار با این اپلیکیشن جدا از اینکه کارمزدی ندارد بلکه هزینه ی ارسال و دریافت اطلاعات نیز به حدی کم است که می توان گفت رایگان است. پس با خیال راحت می توانید با دانلود بام اندروید در هر کجا از تمامی سرویس ها و خدمات استفاده کنید.

به روز رسانی در 1396/07/13 : آپدیت به نسخه 1.7

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدیدتر

دانلود

 

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.