کلاینت SSH اندروید : MobileSSH

برای صاحبان وب سایت ها و سرور ها اتصال به این سرور ها به طُرُق گوناگون ضروری است. چه صاحب وب سایت یا وبلاگ باشید و یا سرور برای کاربری دیگری خریداری کرده باشید می بایست از راهی به آن متصل شده و آن را مدیریت کنید. یکی از این راه ها استفاده از پروتکل SSH است که رابط میان شما و سرور است. تا به حال برنامه های زیادی تحت عنوان کلاینت SSH برای کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ منتشر شده اما جای خالی اینگونه برنامه ها برای سیستم عامل اندروید به خوبی حس می شد. کلاینت SSH اندروید : MobileSSH نیز یکی دیگر از کلاینت های SSH برای اندروید است که اگرچه به پای اپلیکیشنی نظیر AdminHands که قبل تر معرفی کردیم نمی رسد اما یک اپلیکیشن کم حجم و ساده است که به خوبی از پس بسیاری از نیاز های پایه ای و ابتدایی وبمستر ها و صاحبان سرور ها بر می آید.

کلاینت SSH اندروید : MobileSSH

البته اپلیکیشن معرّفی شده از معایبی نیز رنج می برد. معایبی همچون عدم نمایش صحیح برنامه ها بعد از اتّصال و یا ارسال نشدن بعضی دستورات. امّا به هر حال کلاینت SSH اندروید : MobileSSH در نوع خود و در عین کم حجم بودن بسیار کاربردی است. در صورتی که نیاز به کلاینت SSH پیشرفته تر و قدرتمند تر با اشکالات کمتری دارید، پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن AdminHands است. البته MobileSSH مزیّت دیگری نیز دارد و آن هم سازگاری با اکثر گوشی ها و تبلت ها حتّی با مدل های قدیمی است چرا که برای نصب و اجرا تنها به اندروید نسخه 2.2 نیازمند است و این به معنای این است که قدیمی ترین دستگاه های اندرویدی که در حال حاضر بلا استفاده هستند نیز می توانند بار دیگر به منظور مدیریت سرور ها مورد استفاده قرار گیرند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 2.2 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.