مشکل باز نشدن سایت بانک انصار

بانک انصار یکی از پیشگامان در زمینه ی به اشتباه انداختن مشتریان و کاربران اینترنتی خود است. همانطور که در گذشته در این نوشته راه حل مشکل انجام انتقال وجه پایا را بررسی کردیم. به نظر می رسد حالا در اقدامی تازه و پس از تحریم های ایالات متحده و قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان های تحریم شده، وب سایت این بانک که پیش از این از دامنه ی دات کام (com.) استفاده می کرد حالا از دسترس خارج شده است و چند روزی است که مشتریان در دسترسی به خدمات اینترنتی نیز با مشکل مواجه شده اند. مشکل باز نشدن سایت بانک انصار به آسانی با تغییر دامنه در انتهای آدرس وب سایت قابل حل است.

مشکل باز نشدن سایت بانک انصار

مسئولان پشتیبانی وب سایت این بانک نیز در این ماجرا به نظر می رسد مقصر اصلی هستند و می توانستند با اطلاع رسانی پیامکی و یا تعامل بهتر با موتور های جستجو، آدرس جدید خود را به آن ها معرفی کنند. توجّه کنید که هیچگونه نیازی به مراجعه ی حضوری به بانک نیست و نام کاربری و رمز خدمات اینترنتی شما کما فی السابق در آدرس جدید نیز معتبر است.

در نهایت برای حل مشکل باز نشدن سایت بانک انصار کافی است از دامنه ی (ir.) استفاده کنید و یا بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

ورود به سایت اصلی بانک انصار

ورود به سایت خدمات اینترنتی

دانلود اپلیکیشن های اندرویدی بانک انصار

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.