دانلود Piwik Mobile 2 : برنامه آمارگیر سایت اندروید

Piwik یک سیستم آمار گیر جامع و کامل متن باز یا open-source است که به رایگان در اختیار دارندگان وب سایت ها و حتی وبلاگ های شخصی قرار گرفته و سرویس می دهد. البته مسئولیت میزبانی (Hosting) این برنامه بر عهده ی خود کاربران بوده و سازندگان Piwik تنها برنامه ی آمارگیر را در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از شما با این سیستم از قبل آشنایی دارید. اما خبر جدید این که توسعه دهندگان آن اپلیکیشن موبایلی اندروید آن را نیز منتشر کرده اند که با این اتفاق از این پس دیگر برای مشاهده ی آمار و مشخصات بازدیدکنندگان خود نیازی به استفاده از کامپیوتر یا مرورگر نخواهید داشت و فقط با دانلود Piwik اندروید و نصب آن بر روی گوشی یا تبلت خود به آسانی از تمامی خدمات این برنامه همانند نسخه ی دسکتاپ و بدون هیچگونه کم و کسری استفاده کنید.

دانلود piwik mobile 2 اندروید دانلود piwik mobile 2 اندروید

برخی از ویژگی ها و امکانات Piwik Mobile 2 :

  • دارا بودن 50 زبان مختلف از جمله زبان فارسی
  • امکان مدیریت چندین سایت با اکانت های مختلف
  • وجود امکان انتخاب تاریخ ها و دوره های مختلف برای نمایش آمار
  • قابلیت نمایش آمارها بر روی گراف و نمودار
  • امکان نمایش آمارها به صورت زنده و آنی
  • امکان نمایش مشخصات بازدید کنندگان اعم از نوع مرورگر، سیستم عامل، رزولوشن، مدل گوشی و…

احتمالا Piwik بهترین و کامل ترین آمارگیر رایگان و متن باز موجود دنیا در حال حاضر باشد اما شاید بگویید که با وجود سرویس ها و سایت های آمارگیر رایگان چه داخلی و چه خارجی چه نیازی به استفاده از آمارگیر Piwik هست؟ باید بگوییم بله مزیت اصلی استفاده از آمار گیر شخصی خودتان این است که حریم خصوصیتان حفظ می شود برای مثال شما به دلایل بسیار – که اشاره به آن ها از حوصله این پست خارج است – حتما نمی خواهید دیگران از تعداد بازدیدکنندگان، صفحات دارای بیشترین بازدید و کلید واژه های جستجو شده در موتور های جستجو که به وب سایت شما ختم می شوند خبر دار شوند. در اینصورت دانلود Piwik و استفاده از آن به صورت اختصاصی برای خودتان توصیه ی ما به شماست.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت بدون هویت Ablo

برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.