دانلود Google Allo : پیام رسان الو گوگل

به بازار گرم و پر رونق پیام رسان های واتسپ، تلگرم، فیسبوک و دیگران گوگل هم پیوسته است و اپلیکیشن مسنجر خود را روانه ی بازار کرده است. مسنجری که پتانسیل و ظرفیت خوبی داشته و چیزی از رقبا کم ندارد. استیکر های کم نظیر و زیبا به همراه امکانات تماس صوتی و تصویری و محیط کاربری مناسب تنها گوشه ای از قابلیت های این پیام رسان هستند. با دانلود Google Allo از برخی قابلیت های آن مثل توانایی پیشنهاد دادن پاسخ بعدی شما به مخاطبتان بر اساس هوش مصنوعی شگفت زده خواهید شد. امکانات ویرایش تصویری مختصری نیز در خود اپلیکیشن گنجانده شده است تا برای ویرایش های غیر پیچیده و ساده مثل اضافه کردن متن بر روی عکس ها، کاربر نیازی به اپلیکیشن های دیگر نداشته باشد و بتواند در قالب خود پیام رسان اینگونه نیاز های خود را به سادگی بر طرف سازد.

دانلود Google Allo دانلود Google Allo

البته به خاطر داشته باشید که برای بهره مندی از سرویس تماس صوتی و تصویری می بایست برنامه ی تکمیلی Google Duo را نیز دانلود و به صورت جداگانه نصب کنید. برنامه ی Google Duo یک افزونه برای Allo است که قابلیت تماس با کیفیت بین دو کاربر را امکان پذیر می سازد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت بدون هویت Ablo

برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.