دانلود Dumpster Recycle : صندوق بازیافت اندروید

در سیستم عامل ویندوز از همان روز های ابتدایی و آغازین و نسخه های اولیه، شاهد وجود قابلیتی به نام Recycle بودیم که به توسط آن می توانیم فایل ها و دایرکتوری های حذف شده از دیسک را در صورت پشیمانی به آسانی بازگردانی کنیم. وجود چنین قابلیتی برای بسیاری از ما که ممکن است اطلاعات را گاهاً به اشتباه حذف کنیم ضروری به نظر می رسد. این ایده برای سیستم عامل اندروید نیز به واقعیت پیوست به طوریکه با دانلود Dumpster می توانید به آن دست یابی پیدا کنید. طرز کار Dumpster به این صورت است که بعد از نصب آن در صورت حذف هر اطلاعاتی از گوشی یا تبلت- چه به صورت عمدی و چه ناخواسته- می توانید دوباره آن را از طریق این اپلیکیشن بازیابی کنید. در این صورت احتمال از دست رفتن اطلاعات در پی بی دقتی یا اشتباه، به حداقل می رسد.

دانلود Dumpster دانلود Dumpster

در صورتیکه باز هم در مورد از دست رفتن فایل هایتان دلمشغولی دارید، می توانید از سرویس پشتیبان گیر کلود یا اینترنتی اپلیکیشن نیز استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که برخی سرویس های آن غیر رایگان است. طبق ادعای سازندگان، برنامه دارای ساز و کاری است که دسترسی دیگر اپلیکیشن ها را به فایل ها و دایرکتوری های حذف شده ی شما بلوکه می کند پس اگر در مورد دانلود Dumpster و استفاده از آن و پخش شدن اطلاعات خصوصی خود توسط این اپلیکیشن تردید داشتید باید بگوئیم که جای نگرانی نیست.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود AndFTP

دانلود AndFTP : کلاینت اف تی پی

FTP یا همان File Transfer Protocol همانطور که از اسمش هم پیداست، پروتوکولی برای تبادل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.