دانلود B612 اپلیکیشنی مخصوص سلفی دوستان

در همین گذشته های نه چندان دور که دوربین های عکاسی قدیمی و آنالوگ تنها راه ثبت خاطرات و وقایع بودند ، به دلیل بزرگ بودن نسبی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری عملا امکان گرفتن عکس های به اصطلاح سلفی کمی دشوار می شد و معمولا شخصی می بایست پشت دوربین ایستاده و از سایر افراد عکس می گفت. در حال حاضر نه تنها همه ی این مشکلات حل شده ، بلکه گوشی های موبایل هم به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری مجهز شده که کیفیت آن ها کاملا قابل قبول و مناسب است. از آن گذشته وجود دوربین دوم یا اصطلاحا دوربین سلفی در همبن گوشی ها تعبیه شده که افراد می توانند با اپلیکیشن های مختلف عکاسی و برای مثال با دانلود B612 در هر کجا بدون نیاز به شخص دیگر،  از خود و دیگران عکاسی و فیلمبرداری کنند.

داستان عکاسی توسط گوشی های موبایل به همین جا ختم نشد و انواع و اقسام برنامه ها و اپلیکیشن های جدید عکاسی و فیلمبرداری پا به مارکت های نرم افزاری گوشی ها گذاشتند. یکی از این چنین اپلیکیشن ها ، B612 هست که متعلق و ساخته شده توسط سازندگان مسنجر قدرتمند و کاربردی لاین است. شرکت سازنده ی پیام رسان Line تصمیم گرفت تا از برنامه ی مخصوص عکاسی و سلفی مختص به خودش رونمایی کند و آن را در قالب یک اپلیکیشن جدا برای عموم به رایگان عرضه کند.

دانلود b612

–  امکانات و ویژگی ها : از قابلیت های گوناگون این اپلیکیشن می توان موارد زیر را برشمرد

  • امکان اعمال بیش از 25 فیلتر و افکت مختلف بر روی عکس ها
  • امکان قرار دادن مکان عکس گرفته شده در گوشه ی عکس ها
  • قابلیت تغییر کنتراست یا نور عکس ها
  • امکان اعمال فیلتر های متعدد بر روی عکس های از پیش گرفته شده
  • وجود تایمر خودکار عکاسی
  • امکان فیلمبرداری و اعمال افکت های مختلف بر روی فایل ویدئویی

توجه داشته باشید که برخی از افکت ها و قابلیت های این برنامه تنها با اتصال به اینترنت میسر است بنابرین داشتن اتصال اینترنتی مناسب توصیه می شود.

دانلود B612

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.