دانلود یادآور مصرف قرص : Mytherapy

رواج مصرف داروهای شیمیایی به دنبال زندگی ماشینی و کم تحرک امروزی و آلودگی هوا و آب و خوراک، ورود تکنولوژی و گوشی های هوشمند به عرضه ی سلامتی و پزشکی را سبب شده است. از سنسور های مختلف فشار خون، ضربان قلب گرفته تا ساعت های هوشمند ساخته شده توسط شرکت های مختلف. اما شاید برای دسترسی به همه ی این امکانات نیازی به هزینه کردن و خرید دستگاه جدیدی نداشته باشید. برای مثال شما می توانید با دانلود یادآور مصرف قرص :  MyTherapy Medication Reminder & Pill Tracker به آسانی زمان و میزان مصرف دارو هایتان را توسط گوشی یا تبلت اندرویدیتان به خاطر بسپارید. این اپلیکیشن می تواند با دریافت برنامه ی روزانه ی مصرف دارو و قرص شما، رأس ساعت مقرر مصرف آن ها را به شما خاطر نشان و یادآوری کند.

دانلود یادآور مصرف قرص دانلود یادآور مصرف قرص

توجه داشته باشید که برنامه در اولین اجرا نیازمند اتصال اینترنتی است و بعد از آن می توانید بدون نیاز به اینترنت و به صورت کاملا آفلاین از آن استفاده کنید. یکی از کاربرد های دیگر برنامه برای افراد دارای اختلالات خلق خو مثل اختلال دو قطبی یا افسردگی یا حتی بیماری های دیگری مثل دیابت و … می باشد به این صورت که می توانند علائم و تجربیات بیماری خود را در هر زمان قبل و بعد از دریافت دارو ها ثبت کرده و پس از مدتی اطلاعات درمان خود را تحویل بگیرند و مرور کنند.

QRCode

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts

دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts

حتماً شما هم در جریان زلزله های متعدد رخ داده در جای جای ایران قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.