دانلود فایرفاکس اندروید : آخرین نسخه و ورژن قدیمی

مرورگر محبوب متن باز فایرفاکس که از سال ها پیش برای سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و مک عرضه شد، از همان ابتدا رقیب سرسخت و جدی اینترنت اکسپلورر محسوب می شد. شرکت سازنده ی آن یعنی بنیاد موزیلا به تدریج موجب جذب شدن کاربران مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به فایرفاکس شد. بعد از ظهور اندروید و هوشمند تر شدن گوشی ها و دستگاه های موبایل، موزیلا تصمیم گرفت فایرفاکس نسخه ی اندروید را نیز در مارکت گوگل عرضه کند تا کاربران بتوانند با دانلود فایرفاکس اندروید برای گوشی خود، از امکانات این مرورگر قدرتمند در هر کجا استفاده کنند. دیروز اما بعد از حدود 13 سال موزیلا اعلام کرد که آپدیت جدیدی را برای این مرورگر منتشر ساخته است که در آن همه چیز متحول شده و عرصه ی جدید نحوه ی مرور صفحات وب توسط این مرورگر ارائه شده است. نتیجه ی تلاش آن ها مرورگر فایرفاکس Quantum است که امروز برای دانلود شما عزیزان آماده کرده ایم. در نسخه کوانتوم موزیلا ادعا کرده است که فایرفاکس نسبت به نسخه های پیشین 2 برابر سریع تر و مصرف رم 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

دانلود فایرفاکس اندروید دانلود فایرفاکس اندروید

تصویر سمت چپ فوق از فایرفاکس 30 و تصویر سمت راست برای فایرفاکس 57 یا کوانتوم می باشد. عزیزانی که گوشی یا تبلتشان حداقل دارای اندروید 4.1 است می توانند آخرین نسخه فایرفاکس کوانتوم یعنی نسخه 57 را دانلود کنند اما کسانی که گوشی یا تبلت قدیمی دارند برای دانلود فایرفاکس اندروید می توانند Firefox نسخه 30 را دریافت و نصب کنند. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از فایرفاکس اندروید می بایست گوشی یا تبلت اندرویدی شما حداقل دارای حافظه RAM به میزان 512 مگابایت باشد، در غیر این صورت به شدت دچار کندی خواهید شد. اگر دستگاه شما دارای RAM کمتر از 512 مگابایت است یا پردازشگر ضعیفی دارد، در این صورت می توانید برای دانلود مرورگر سبک تر Opera به این صفحه بروید. (لینک)

QRCode

دانلود فایرفاکس 57 کوانتوم مخصوص اندروید 4.1 یا جدیدتر :

دانلود

دانلود فایرفاکس 30 مخصوص اندروید 2.2 یا جدیدتر :

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.