دانلود برنامه ورزش در خانه : Home Workouts

Home Workouts نیز از آن دست برنامه هایی است که ادعا می کند بدون نیاز به هیچگونه وسائل و لوازم ورزشی قادر است در مدت زمان کوتاهی بدن کاربر را ورزیده و آماده کند. تمرینات زمان بندی شده و متنوع هستند و می توانید در هر روز برنامه ی روزانه ی خود را برای قسمت ها و ماهیچه های مختلف بدنتان را دریافت کنید. علاوه بر آن تمرینات در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته گنجانده شده اند تا برای هر شخص با هر پیشینه ی ورزشی و هر نوع بدن مناسب باشد. برنامه هایی از این دست را قبلا معرفی کرده بودیم اما تفاوت آن اپلیکیشن ها با این برنامه این است که این بار با دانلود برنامه ورزش در خانه : Home Workouts می توانید کلیه ی عضلات بدن خود را پرورش دهید حال آن که برنامه های پیشین فقط برای پرورش عضلات فوقانی و تحتانی شکم مورد استفاده بودند. دو اسکرین شات از برنامه خود گویای همه چیز هستند.

HomeWorkouts2.png HomeWorkouts2.png

طبق ادعای برنامه فقط کافیست تا برای چندین روز یا گاهاً تا چندین هفته از برنامه ریزی های انجام شده توسط برنامه پیروی کنید تا نتایج و تغییرات را در بدنتان مشاهده کنید. توجه کنید که برنامه نیاز هیچگونه اتصال به اینترنت نیست و همینطور کاملا رایگان است و به آسانی می توانید از آن استفاده کنید.

QRCode
دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.