دانلود برنامه مراقبت از چشم اندروید : Eye Care Plus

Eye Care Plus نام اپلیکیشن نام آشنایی است که برای همه ی افرادی که با گوشی های هوشمند سر و کار دارند صرف نظر از سن و سالشان ضروری است. از آنجا که امروز این گوشی ها و تبلت های هوشمند و تلویزیون های با تصاویر شفاف باعث ایجاد فشار مضاعف بر چشمان همه شده اند، استفاده از چنین اپلیکیشن هایی برای سلامت بینایی کاربران حیاتی است. کار با رایانه و گوشی های هوشمند سبب می شود که عادت های غلطی مثل چشمک نزدن و یا خیره ماندن به تصاویر را کم کم در خودمان پرورش دهیم. با دانلود برنامه مراقبت از چشم اندروید :Eye Exercises – Eye Care Plus می توانید به سادگی از بروز اکثر این مشکلات جلوگیری کنید و از ضعیف شدن چشمانتان در اثر کار با گوشی یا تبلت محافظت کنید.

دانلود برنامه مراقبت از چشم اندروید Eye Care Plus Eye Exercise دانلود برنامه مراقبت از چشم اندروید Eye Care Plus Eye Exercise

اپلیکیشن دارای بسیاری از برنامه های مختلف برای تمرین و حفاظت از چشم هاست برای مثال تمرین فوکوس بر روی نوشته ها و علائم، چشمک زدن، مالش پلک ها، دقت بر روی علائم دور و نزدیک از جمله ی این تمرینات هستند. همینطور برنامه به صورت خودکار قادر است تا برای شما یادآور قرار دهد تا در ساعت های مشخص، انجام تمرینات را به کاربر یاد آوری کند. نکته ی از همه مهمتر اینکه برنامه طبق گفته ی سازندگان آن زیر نظر متخصصان چشم پزشک طراحی و ساخته شده است بنابرین اپلیکیشنی اصولی و قابل اعتماد در این زمینه به شمار می رود که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه دمنوش های گیاهی

دانلود برنامه دمنوش های گیاهی

با دانلود برنامه دمنوش های گیاهی می توانید به خواص درمانی و طرز تهیه ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.