دانلود برنامه تست بینایی اندروید : iCare Eye Test

اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از کاملترین و جامع ترین برنامه ها در حوزه ی سلامت و پزشکی است. با دانلود برنامه تست بینایی اندروید : iCare Eye Test می توانید نه تنها از عیوب و ضعف چشم های خود باخبر شوید بلکه فشار خون و تعداد ضربان قلب در دقیقه و بسیاری از اطلاعات و آمار دیگر مرتبط با وضعیت سلامتی خود را بسنجید. نحوه ی کار برنامه به صورت کاملا خودکار بوده و با استفاده از دوربین و فلاش گوشی شما که بر روی پوستتان قرار می دهید می تواند از روی تغییرات رنگ پوست شما در اثر پمپاژ خون، فشار و تعداد ضربان و حتی بسیاری از ویژگی های روانی و عصبی شما را تشخیص دهد.

دانلود برنامه تست بینایی اندروید : iCare Eye Test دانلود برنامه تست بینایی اندروید : iCare Eye Test

این اپلیکیشن امکان سنجش میزان گنجایش ریه ها را نیز دارد به این ترتیب که می بایست با تمام توان خود به سمت گوشی یا تبلت فوت کرده تا گنجایش ریه ها بر حسب لیتر نمایش داده شود. و خبر خوب دیگر هم این که برنامه به صورت کاملا آفلاین کار می کند و نیازی به هیچگونه اتصال اینترنتی نخواهد داشت. نسخه ی حرفه ای یا پولی اپلیکیشن نیز امکانات جزئی دیگری را به آن اضافه می کند که از نظر ما خیلی هم برایتان مهم و ضروری نخواهند بود. با دانلود برنامه تست بینایی حتی می توانید تعداد تنفس در دقیقه را نیز تنها با قرار دادن دوربین گوشی بر روی دست یا هر جایی از پوستتان شمارش کنید و بسته به آن خلق و خو و نوع فعالیت و یا حتی بیماری خود را تا حدودی حدس بزنید.

نیازمند اندروید نسخه 3 یا جدیدتر

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه دمنوش های گیاهی

دانلود برنامه دمنوش های گیاهی

با دانلود برنامه دمنوش های گیاهی می توانید به خواص درمانی و طرز تهیه ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.