دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

Degoo نام یک برنامه ی پشتیبان گیری از فایل ها است که با استفاده از اپلیکیشن موبایلی آن می توانید تمام ویدئوها، عکس ها، فایل های صوتی و موسیقی و خلاصه انواع فایل های خود را در فضای ذخیره سازی اینترنتی پشتیبان گیری کنید. با دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo می توانید تا سقف 100 گیگابایت از فایل های خود را به صورت کاملاً رایگان بر روی سرور های شرکت سازنده ی سوئدی این برنامه قرار دهید و از بابت حفظ و نگهداری و در امان ماندن اطلاعات خود خاطر جمع باشید. در حالیکه شرکت ها و کمپانی های بزرگ و متموّل نظیر گوگل، مایکروسافت به ترتیب تنها 15 گیگابایت و 5 گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. این شرکت با انتشار این اپلیکیشن سنّت شکنی کرده و راهکار تازه ای در خدمات بک آپ ارائه نموده است.

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

نکته ی جالب تر این که با هر بار معرفی اپلیکیشن به دوستان و آشنایان می توانید یک گیگابایت فضا مازاد بر 100 گیگابایت فضای تخصیص یافته هدیه بگیرید. علاوه بر این ها، اپلیکیشن می تواند به عنوان یک نمایشگر و مرورگر عکس ها و ویدئو های شخصی به کار رود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

اپلیکیشن های زیادی برای ساخت عکس نوشته در مارکت های مختلف اندرویدی وجود دارد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.