دانلود برنامه آموزش شطرنج : Magnus Trainer

تقریباً همه ی ما بازی شطرنج را انجام داده ایم و تا حدودی هر چند کم با قوانین این بازی آشنا هستیم. همانطور که می دانید بازی شطرنج دارای دنیایی از سبک های بازی و قوانین و مقررات است و حتّی حرفه ای ترین و کارکشته ترین بازیکنان آن نمی توانند ادّعا کنند که از پس هر حریف یا رقیب بر می آیند. اگر شما هم مثل من این بازی را به صورت حرفه ای دنبال نکرده اید و خیلی از تکنیک ها و روش های انجام بازی مطلع نیستید، با دانلود برنامه آموزش شطرنج : Magnus Trainer می توانید با صرف زمانی معقول و در قالب بازی های جالب انواع سبک و روش های شکست رقیبان را فرا بگیرید. این اپلیکیشن چیزی فراتر از برنامه های شطرنج موجود در مارکت های مختلف است چرا که علاوه بر سرگرم کردن بازیکن هدف آن یاددهی و آموزش نحوه ی بازی است.

دانلود برنامه آموزش شطرنج : Magnus Trainer دانلود برنامه آموزش شطرنج : Magnus Trainer

پس از مطالعه ی هر مطلب آموزشی، نوبت به تمرینات و امتحان فنون و روش ها می رسد. بازی کن می بایست حداقل تعداد تست های مشخصی را در زمان اندکی به پایان برساند. اگر بازیکن نتوانست تست ها را در این زمان حل کند می بایست چیزی در حدود 20 دقیقه برای امتحان مجدد صبر کند و یا اشتراک بازی را خریداری کند. اگر هنوز از تصاویر بالا متوجه این نکته نشده اید باید بگوئیم که آشنایی کافی با زبان انگلیسی برای استفاده از اپلیکیشن ضروری است و نکته ی پایانی جالب و خوشحال کننده این که هیچگونه تبلیغاتی در مدّت زمان تست و امتحان اپلیکیشن مشاهده نشد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.