دانلود برنامه آموزش زبان بی بی سی : BBC Learning English

بی بی سی سرویس خبری بریتانیایی است که برای اکثر زبان های رایج دنیا برنامه پخش می کند. حال این کشور تصمیم به گسترش زبان و فرهنگ خود دارد. نه اینکه تا به حال هم این روند را پی نگرفته باشد و همانطور که می دانید انگلیسی زبان بین المللی و زبان رسمی بسیاری از کشور هاست اما به نظر می رسد هنوز هم راضی نیستند و می خواهند نفوذ خود را هر چه بیشتر کنند. در دنیای امروز آن زبانی همه گیر می شود که بیشترین گنجینه کتاب ها و لغات علمی-تخصصی و ادبیات را داشته باشد. حال آن که زبانی مثل زبان مادری ما فارسی، اگرچه از لحاظ ادبی کم نظیر است ولی از لحاظ کتاب های علمی و لغات تخصصی با تأسّف باید گفت که چیزی برای گفتن نداریم و می بایست به لغات زبان های دیگر تکّیه کنیم. از این بحث ها که بگذریم، با دانلود برنامه آموزش زبان بی بی سی می توانید انگلیسی یاد بگیرید البته چیزی که ما طی مدّت زمان تست برنامه دستگیرمان شد این بود که برنامه بیشتر برای افرادی مؤثّر و کاربردی است که اندکی آشنایی با این زبان داشته باشند وگرنه به دنبال این نباشید که از صفر به توسط این برنامه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

دانلود برنامه آموزش زبان بی بی سی دانلود برنامه آموزش زبان بی بی سی

آموزش در قالب داستان ها پی ریزی می شود. داستان هایی که علاوه بر وجود متن می توانید به فایل صوتی آن ها نیز همزمان گوش دهید. سپس اصطلاحات و لغاتی که جدید هستند و می بایست فرا بگیرید را در آخر به همراه توضیح معنایشان مشاهده خواهید کرد. این داستان ها را می توانید در قسمت 6Minute English بیابید و استفاده کنید. در قسمت های دیگر برنامه، اخبار و اتفاقات روز دنیا با زبان انگلیسی ساده بیان می شوند که آن ها نیز بسیار آموزنده و مناسب هستند. این موضوع هم ناگفته نماند که برنامه دارای دیکشنری یا فرهنگ لغات داخلی است که می توانید به معنای کلمات به همراه تلفظشان دسترسی داشته باشید.

QRCode

 

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

دانلود نسخه به روز و رسمی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.