دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی اندروید

تصمیم گرفته اید تا گواهینامه ی خودرو و یا موتور سیکلت خود را دریافت کنید؟ تبریک می گوییم اما باید بدانید که لازمه ی آن آشنایی کامل با علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی است. به عبارت دیگر بدون پاس کردن امتحان تئوری آیین نامه نمی توانید در امتحان عملی شهر شرکت کنید. با دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی برای دستگاه اندرویدی خود می توانید به آسانی آزمون تئئوری را پشت سر بگذارید. طبق ادعای سازنده ی برنامه تنها 33 نوع آزمون مختلف وجود دارد که به قید قرعه و بسته به شانس هر متقاضی یکی از این 33 آزمون انتخاب و از او تست گرفته می شود. حال شما می توانید با تمرین همه ی این 33 نوع آزمون توسط این اپلیکیشن، به خوبی برای امتحان تئوری شهر آماده شوید. تصویری از برنامه و نمونه ای از سوالات آزمون ها را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.

دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی اندروید دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی اندروید

البته به خاطر داشته باشید که بخش آموزش برنامه رایگان نیست و می بایست آن را خریداری نمائید. هرچند به نظر ما می توانید با تکرار همین پرسش و پاسخ ها و آزمون ها تمامی اطلاعات موجود در کتاب را فرا بگیرید. اما به هر حال برای پشتیبانی و حمایت از توسعه دهندگان می توانید این اپلیکیشن را خریداری نمایید. نکته ی جالب در مورد این برنامه این است که تقریبا همه ی افراد می توانند از آن استفاده کنند چرا که حداقل به اندروید نسخه 2 نیاز دارد. ناگفته نماند که اگر فقط به اپلیکیشنی نیاز دارید تا تابلو ها و علائم راهنمایی را به شما آموزش دهد می توانید وارد این صفحه شوید تا برنامه ی ذکر شده را دانلود و استفاده کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 2 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.