دانلود بازی Short Life : زندگی کوتاه

با دانلود بازی Short Life و پس از یک بار امتحان کردن آن مطمئنّاً از این حد سرگرم کننده بودن و جالبی بازی شگفت زده خواهید شد. همیشه عقیده ی من بر این بوده که بازی های پلتفرم موبایل ارزش وقت گذاشتن را ندارند و باید به عنوان یک سرگرمی زودگذر آن ها را در نظر گرفت. اما بازی Short Life در نوع خود کم نظیر است. Short Life یکی دیگر از بازی هایی است که می بایست در آن در دنیایی دو بعدی از میان موانع و خطرات گوناگون عبور کرده تا با سالم ترین حالت به مقصد خود برسید. طراحی مراحل بسیار هوشمندانه و جالب صورت گرفته و مطمئنّاً توانایی درگیر گردن تقریباً هر بازیکنی در المان های بازی را داراست. صدا گذاری و فیزیک بازی نیز در حد قابل قبولی قرار دارد و به آسانی بازیکنان سخت گیر را نیز راضی می کند.

دانلود بازی Short Life : زندگی کوتاه

یک لحظه غفلت سبب می شود که کاراکتر با مزّه ی خود را به کام حوادث سپرده و سبب قطعی دست، پا یا بخشی از بدن او شوید. بنابرین سرعت عمل نیز در این بازی یکی از المان های دیگر گیم پلی است. بدیهی است در دستگاه های خیلی قدیمی قادر به نشان دادن عکس العمل به موقع و مناسب نخواهید بود.

QRCode

دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.