دانلود بازی Rush : تست سرعت عمل و هوشیاری

اگر با خودتان فکر می کنید در سرعت عمل و نشان دادن واکنش خیلی خوب هستید باید بازی Rush را امتحان کنید! در این بازی می بایست از میان موانع عبور کرده و مسیری که تا بی نهایت ادامه دارد را طی کنید. هر کس میزان بیشتری مسیر را دوام بیاورد نامش در لیدر بورد ثبت می شود البته خیلی خوشبین نباشید چرا که سرعت بازی به حدّی بالا است که می بایست سرعت واکنشی فراتر از حد تصوّر از خود نمایش دهید تا بتوانید بازیکنان کارکشته ی آن را شکست داده و نام خود را بالا تر از آن ها به نمایش بگذارید. با دانلود بازی Rush می توانید سرعت نشان دادن عکس العمل خود را محک زده و با دیگران مقایسه کنید و در عین حال برای مدّت ها سرگرم شوید.

دانلود بازی Rush : تست سرعت عمل و هوشیاری دانلود بازی Rush : تست سرعت عمل و هوشیاری

امکان جالب دیگر بازی این است که می توانید رکورد ها و پیشینه ی بازی های خود را از طریق حساب گوگل خود به Google Play Games متصل کرده تا در صورت تعویض گوشی یا داشتن چندین دستگاه آن ها را نیز به همراه خود انتقال دهید. علاوه بر این از ویژگی دیگر این بازی می توان به صدا گذاری مناسب آن اشاره کرد که هیجان بازی را دو چندان می کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.