دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son

همانطور که همیشه گفته ایم عناوین بازی پلتفرم موبایل با محدودیت های جدّی مواجه هستند و همیشه یک سر و گردن از عناوین کنسولی یا کامپیوتر های شخصی پایین تر هستند. اما این به این معنی نیست که گهگاهی مواردی مناسب و سر گرم کننده در میان انبوه بازی های موجود برای این پلتفرم یافت نشود. با دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son می توانید یکی از این گونه بازی ها را تجربه کنید که سعی دارد با دخیل کردن بازیکن در داستان یک پدر و پسر وی را درگیر خود کند. داستان از آن جا شروع می شود که پسر قصد دارد پس از مرگ پدر باستان شناسش، طبق وصیت او عمل کرده و به بازدید یافته ها و کشفیات او در موزه ی Naples برود.

دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son

دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son

نکته ی جالب این که در بازی در حین بازدید از موزه ها و اشیاء کشف شده، می توان به زمان های دور سفر زمانی کرد و ماجرای ساخته شدن شیء و یا داستان زندگی مردمانی که در گذشته ی آن منطقه می زیستند را بازی کرد. برای مثال می توان به مصر باستان و زمان های پیش از میلاد مسیح سفر کرد و با مشکلات و اتّفاقات زندگی پیشینیان آشنا شد. در هر روز شما یکی از کشفیات پدر خود را در موزه بازدید می کنید و به روزگاران گذشته ی مربوط به هر شیء سفر می کنید.

دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son

یکی از کاستی های بازی که ممکن است سبب نارضایتی بازیکنان شود می توان به مشکل کند بودن کنترل ها اشاره کرد به طوریکه برای نقل مکان از جایی به جای دیگر می بایست به قول گفتنی صبر ایّوب به خرج دهید. البته در قسمت هایی از بازی امکان سوار شدن موتورسیکلت وجود دارد اما کماکان در ساختمان ها و سفر های به گذشته مشکل یاد شده خود نمایی می کند. دیگر نقطه ی ضعف بازی نبود گیم پلی درخور و مناسب است تا بازیکنان را سرگرم بازی کند. اشتباه نکنید. داستان بازی و دیالوگ ها – که توسط خود بازیکن نیز انتخاب می شوند – بسیار جالب و سرگرم کننده است اما المان های بازی آنقدر کافی نیست که بازیکن حس بازی کردن را احساس کند و Father and Son بیشتر شبیه یک کتاب مصوّر می نماید تا یک بازی ویدئویی. البته که اگر از این دو عیب چشم پوشی کنیم، طراحی گرافیکی و صداگذاری و داستان بازی بسیار خوب است و با دانلود بازی پدر و پسر : Father and Son و تجربه کردن آن هرگز پشیمان نخواهید شد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

حجم فایل : 100 مگابایت

لینک دانلود از گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.