حل مشکل خطای Stunnel WSAECONNREFUSED

اینبار نیز با حل مشکل خطای Stunnel WSAECONNREFUSED در خدمت شما هستیم. همانطور که می دانید نرم افزار Stunnel به عنوان رابطی بین دو دستگاه می تواند استفاده شود با این هدف که تمامی تبادل داده بین این دو ماشین را کد و رمز گذاری کند. مشکل از آن جائی شروع می شود که پس از یک ریبوت در سیستم عامل Centos دیگر قادر به اتصال از این طریق نخواهید بود. حال باید بدانید که مشکل از Client نبوده و می بایست ریشه ی مشکل را در سرور و میزبان خود جستجو کنید. با یک ترفند ساده می توانید مشکل خود را به آسانی حل کنید. این مشکل یکی از شایع ترین ها در نوع خود است اما از آن جا که در اینترنت مطلبی در مورد آن مشاهده نکردم قصد اشتراک گذاری راه حل آن با شما را دارم.

ابتدا دستور زیر را اجرا کنید…

mkdir /var/run/stunnel

و منتظر مراحل بعدی نباشید. با انجام این کار مشکل شما حل خواهد شد! مشکل از آن جا ناشی شده بود که دایرکتوری فوق برای مستقر شدن Pidfile برنامه Stunnel وجود نداشته است و بدیهی است که در این صورت پردازه (Process) آن اجرا نمی شود. امّا حال با ساخت این دایرکتوری، حل مشکل خطای Stunnel WSAECONNREFUSED به سادگی امکان پذیر می شود.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.