حل مشکل افت فریم Heavy Rain

به نظر من یکی از بهترین بازی های نسل هفتم و هشتم کنسول ها Heavy Rain است. این درست است که کنترل کاراکتر ها و همینطور طراحی گرافیکی بازی ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد. هر چه باشد این بازی در سال 2010 منتشر شده و انصافاً برای آن زمان از هر جهت مناسب بوده است. امّا در نظر داشته باشید که داستان و روایت آن در این بازی بسیار جذاب و درگیر کننده است. امروز می خواهم راه حل مشکل افت فریم Heavy Rain را با شما در میان بگذارم که برای بازیکنان PC بسیار آزار دهنده است.

ماجرا از این قرار است که در برخی مراحل بازی تعداد فریم به صورت محسوسی کاهش می یابد. در این حالت ادامه ی بازی و پیشبرد آن تقریباً غیر ممکن می شود. امّا خوشبختانه این مشکل به آسانی قابل حل است. کافی است درایور کارت صدای خود را به روز رسانی کنید و یا صدای بازی را از مانیتور دریافت کنید.

برای انجام این کار کافی است :

1- بر روی نماد بلندگو یا اسپیکر در نوار وضعیت ویندوز کلیک کنید.

حل مشکل افت فریم Heavy Rain

2- حالا بر روی فلش رو به بالا کلیک کنید. در این صورت کارت صدا های نصب شده بر روی سیستم شما نمایش داده می شود. همانطور که می دانید کارت گرافیک های مدرن امروزی دارای پردازشگر صدای داخلی نیز هستند که با استفاده از آن می توانید به حل مشکل افت فریم Heavy Rain اقدام کنید. توجه کنید که کارت گرافیک کامپیوتر تصویر ساخت شرکت AMD است و ممکن است نیاز داشته باشید تا بر روی پردازشگر صدا با نام NVIDIA یا INTEL کلیک کنید. در نهایت همه ی آن ها تحت عنوان Digital Audio (HDMI) ظاهر خواهند شد.

حل مشکل افت فریم Heavy Rain

 

لازم به یادآوری است که پس از گذراندن مرحله ی مشکل دار می توانید صدا را از اسپیکر دریافت کنید و نیازی به تغییر دائمی پخش صدا به مانیتور یا HDMI نیست.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

یک دیدگاه

  1. خیلی متشکر ~
    ده بار چپتر پارک گیر میکرد و درست نمیشد اما با این راه حلی که دادین بالاخره رد شد 💜
    خیلی ممنونـــ ~

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.