برنامه WinRAR اندروید

در عصر کامپیوتر و اینترنت سر و کار داشتن با فایل های آرشیوی فشرده نظیر ZIP امری بدیهی است. قرار دادن فایل ها در اینگونه فایل های آرشیوی علاوه بر دسته بندی تمامی فایل ها در قالب یک فایل، می تواند موجب فشرده شدن و کم شدن حجم اِشغالی آن ها با تکنیک های ذخیره سازی مخصوص شود. اگرچه این کم شدن حجم به نوع فایل ها نیز بستگی دارد. علاوه بر ZIP که بسیار رایج است و عموماً سیستم عامل های رایج به سادگی قادر به ساخت آرشیو های ZIP هستند اما این موضوع در مورد فرمت RAR صدق نمی کند. کاربران اگرچه می توانند اقدام به استخراج فایل های RAR کنند امّا به هنگام ساخت آرشیو های RAR می بایست از برنامه ی مخصوص WinRAR برای ویندوز و یا اپلیکیشن RAR برای اندروید استفاده کنند. نیاز به گفتن نیست که هر دوی این برنامه ها از جمله برنامه WinRAR اندروید از طرف شرکت اصلی ساخته و منتشر می شود.

برنامه WinRAR اندروید برنامه WinRAR اندروید

نکته ی جالب تر و کاربردی در مورد برنامه WinRAR اندروید این است که توانایی رمز گذاری بر روی آرشیو ها نیز وجود دارد و بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن های مشابه قابلیت بازگشایی و استخراج محتویات آرشیو های رمز دار نیز وجود دارد.

QRCode
دانلود

 

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

اپلیکیشن های زیادی برای ساخت عکس نوشته در مارکت های مختلف اندرویدی وجود دارد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.