برنامه Smarter Time : مدیریت زمان

برنامه Smarter Time یکی از برنامه های کاربردی است که می تواند عملکرد کاربر را در طول روز به طور چشم گیری افزایش دهد. در این اپلیکیشن تمامی اعمال شما در طول روز توسّط دستگاه اندرویدیتان زیر نظر گرفته خواهد شد. اعمالی نظیر خواب، ساعات مطالعه، ساعات گشت و گذار در اینترنت، مدّت زمان استفاده از کامپیوتر و حتّی زمان صرف شده در مکان های مختلف سطح شهر نیز در نظر گرفته می شود. در پایان روز و هفته و ماه ها گزارش کاملی از نحوه ی صرف کردن وقت در طی این روز ها به طور مبسوط به کاربر ارائه می شود و می توانید طبق آن تصمیم گیری کنید که کدام فعّالیت را کمتر کرده و یا کدام را افزایش دهید.

برنامه Smarter Time : مدیریت زمان

توجّه داشته باشید که زیر نظر گرفتن عادات و رفتار شما منوط به اعطای اجازه از سمت کاربر است و بدون آن برنامه Smarter Time از ورود به حریم خصوصی شما خودداری می کند. نکته ی دیگر این که برای زیر نظر گرفتن میزان استفاده ی شما از کامیوتر یا لپ تاپ می بایست برنامه ای با همین نام را علاوه بر دستگاه اندرویدی خود، بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز نصب کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

علت کم شدن علاقه به گیمینگ در بزرگسالی

خب خیلی نوشته ی امروزم مسئله ی ساده امّا جالبی هست. بعد از گذر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.