برنامه ProxyDroid اندروید

گذشته از کاربری هایی که پراکسی ها در جهت عبور از فیلترینگ در کشور ما دارند، در بسیاری مواقع پیش می آید که جهت دسترسی به اینترنت یا سرویسی خاص می بایست از پراکسی ها استفاده کنید. چرا که تنظیمات شبکه به این شکل اعمال شده است. اگرچه می توانید در تنظیمات وای فای اندروید مشخصات و تنظیمات پراکسی سرور خود را اعمال کنید، اما در بسیاری از مواقع این ویژگی یه دلایل گوناگون برای تمامی اپلیکیشن ها عمل نمی کند. در این شرایط راه حل جایگزین، به کارگیری برنامه ProxyDroid اندروید است که قادر است تمامی ترافیک دستگاه اندرویدی شما را از پروکسی سرور مشخص عبور دهد.

برنامه ProxyDroid اندروید

به خاطر داشته باشید که جهت استفاده از برنامه ProxyDroid اندروید می بایست دستگاه تان روت شده باشد در غیر اینصورت امکان هدایت ترافیک اپلیکیشن ها به سمت پراکسی سرور وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، برنامه تنها در جهت اتصال شما را یاری می کند و می بایست سرویس پراکسی خود را خریداری و به اپلیکیشن ارائه دهید و یا از پراکسی سرور های رایگان موجود در سایت های اینترنتی استفاده کنید. اپلیکیشن ProxyDroid بر زوی اکثر دستگاه ها از جمله دستگاه های قدیمی نیز قابل نصب است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید

اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید

اگر صاحب سایت یا وبلاگی باشید و اصطلاحاً وب مستر باشید، نیاز به آمارگیری مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.