برنامه ی مدیریت پیام Pulse SMS

برنامه ی مدیریت پیام Pulse SMS قادر است پیام های شما را به شکلی حرفه ای دریافت و مدیریت کند. اگر به هر دلیل اپلیکیشن پیام رسانی پیش فرض دستگاه اندرویدی تان نظرتان را جلب نکرده و یا از ظاهر آن راضی نیستید به سادگی می توانید با دانلود و نصب پالس اس ام اس امکانات و ظاهر تازه ای به سیستم پیام رسانی گوشی یا تبلت خود بیاورید. با Pulse SMS تمامی امکانات گوشی های رده بالا ی اندرویدی را می توان برای ضعیف ترین و قدیمی ترین دستگاه ها نیز به ارمغان آورد. با پالس اس ام اس می توانید پیام های خود را به نحوی منظّم مدیریت کرده و از اتلاف وقت بیهوده با پیام رسان های ناقص و کم امکانات جلوگیری کنید.

برنامه ی مدیریت پیام Pulse SMS

در برنامه مدیریت پیام رسانی Pulse SMS امکان مدیریت دسته ای پیام ها و یا زمان بندی ارسال آن ها نیز وجود دارد. ظاهر دلنواز و انیمیشن های جالب اپلیکیشن نیز قابل توجه است. رنگ بندی ظاهری و دسته بندی خوب و منظّم پیام ها از دیگر ویژگی های برنامه ی مدیریت پیام Pulse SMS است که معمولاً سخت گیر ترین کاربران را نیز راضی می کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

Degoo نام یک برنامه ی پشتیبان گیری از فایل ها است که با استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.