برنامه چت با بلوتوث و بدون اینترنت : Bluetooth Chat

برنامه چت با بلوتوث

برنامه چت با بلوتوث همانطور که از نامش نیز پیداست امکان ارسال پیام های متنی و عکس و فایل را بر بستر رادیویی Bluetooth فراهم می آورد. اما شاید با خود بگوئید از آن جا که تکنولوژی بلوتوث برد مفید کمی داشته و سرعت تبادل اطلاعات به وسیله ی آن نیز به هبچ وجه راضی کننده نیست، هدف از انجام این کار چیست؟ باید گفت که در بسیاری از مکان ها مثل خوابگاه های دانشجویی و ساختمان ها و همینطور در مکان هایی که اتصال به اینترنت امکان پذیر نیست ارتباط با همسایگان و اطرافیان به کمک این اپلیکیشن به سادگی می تواند صورت پذیرد. از آن گذشته، این نکته را نیز در نظر بگیرید که تبادل اطلاعات با بلوتوث کاملاً رایگان بوده و برای کاربر هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت. به این صورت ارتباطی رایگان و بدون محدودیت و بدون نیاز به هیچگونه زیر ساختی فراهم می شود که کاربر به دلخواه می تواند تا هر اندازه که بخواهد از آن استفاده کند.

برنامه چت با بلوتوث برنامه چت با بلوتوث

در قسمت تنظیمات برنامه چت با بلوتوث و بدون اینترنت : Bluetooth Chat، امکان تغییر رنگ پس زمینه ی چت، تغییر نام کاربری و جستجو برای دستگاه های دیگر وجود دارد. اپلیکیشن قابلیت اشتراک گذاری مستقیم فایل نصبی APK برنامه را فراهم آورده تا در صورتیکه امکان اتصال به اینترنت وجود نداشت کاربر بتواند برنامه را از دیگران دریافت کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.