برنامه ویرایش تصاویر Photoshop Express

چه کاربر حرفه ای کامپیوتر ها باشید و چه کاربر عادی و عمومی و یا حتی اگر هیچگاه سر و کار با کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها نداشته اید، این را مطمئنیم که نام برنامه مشهور فوتوشاپ را شنیده اید. برنامه ای که از قدیم الایام در صنعت ویرایش تصاویر فعال بوده و در نزد گرافیست ها و کاربران حرفه ای جایگاه ویژه ای دارد. برنامه ویرایش تصاویر Photoshop Express نیز تلاش شرکت Adobe است تا این نرم افزار را در قالب یک اپلیکیشن برای گوشی ها و تبلت ها عرضه کند. درست است که تمامی امکانات برنامه ی فوتوشاپ کامپیوتر به هیچ وجه در آن موجود نیست اما همین قابلیت های فعلی نیز بسیار کاربردی است. تا همین دو دهه ی گذشته انجام چنین پردازش هایی بر روی تلفن های همراه به یک رویا شبیه بود تا واقعیت. اما حالا با دسترسی تلفن های هوشمند به قدرت پردازنده های موبایلی جدید، این امکانات میسر شده است.

برنامه ویرایش تصاویر Photoshop Express

یکی از ویژگی های جالب توجه در مورد برنامه ویرایش تصاویر Photoshop Express این است که تمام امکانات ارائه شده به صورت آفلاین قابل استفاده است. بنابرین هیچگونه نیازی به اتصال اینترنتی به منظور استفاده از این اپلیکیشن وجود ندارد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.