برنامه نویسی در گوشی با Dcoder

موبایل ها و تبلت ها بیشتر به منظور مصرف محتوا به کار می روند. تا زمان نوشتن این نوشته موارد کمی وجود دارد که بتوان از اپلیکیشن ها برای ساخت و تولید محتوا استفاده گرد و اگر هم بشود به صورت بسیار محدود خواهد بود. برنامه نویسی که دیگر جای خود دارد. البته شرایط تا حدودی در حال بهبودی است. حالا برنامه نویسی در گوشی با Dcoder  به کمک این اپلیکیشن می توانید تجربه کنید. از HTML و CSS گرفته تا زبان های برنامه نویسی پیشرفته نظیر C# و PHP و Java قابل اجرا است.

برنامه نویسی در گوشی با Dcoder برنامه نویسی در گوشی با Dcoder

این بدان معنا نیست که می توانید از گوشی یا تبلت خود برای برنامه نویسی استفاده کنید. Dcoder اما قادر است تا چهارچوب و قالبی را در اختیارتان قرار دهد تا در مواقع دسترسی نداشتن به لپ تاپ یا کامپیوترتان بتوانید همچنان به تمرین کد نویسی ادامه دهید و این می تواند کمک بزرگی به افرادی که در حال یادگیری زبان های برنامه نویسی و منطق و الگوریتم ها هستند باشد.

همانطور که شاید حدس زده باشید اجرای کدهای سی شارپ فراتر از توان یک اپلیکیشن ساده ی اندرویدی است بنابرین برنامه ی Dcoder نیاز به اتّصال اینترنتی برای اجرای کد ها دارد. علاوه بر این اپلیکیشن هر روزه چالش برنامه نویسی جدیدی را به راه می اندازد که آن هم می تواند تمرین خوبی برای یادگیری بیشتر تازه کاران باشد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.