برنامه لیست GPU های کامپیوتر

برنامه لیست GPU های کامپیوتر نیز توسط سازنده ی پست های قبلی یعنی SOC-L و CPU-L ساخته و عرضه شده و می تواند تمامی اطلاعات از اولین تا آخرین کارت گرافیک تولید شده را بر روی گوشی موبایل شما به نمایش بگذارد. بدیهی است که امکان مقایسه ی مشخصات فنی دو پردازنده ی گرافیکی وجود دارد. عملکرد کلی هر پردازنده ی گرافیکی با واحد FLOPS محک زده شده و در اختیار شما قرار داده شده است تا یک دید کلی از قدرت و سرعت هر پردازنده جهت مقایسه وجود داشته باشد. تمامی اطلاعات فوق برای جدید ترین و به روز ترین پردازنده های گرافیکی شرکت های اینتل AMD و NVIDIA وجود دارد. حتی گاهی اوقات کارت های گرافیکی که هنوز به بازار عرضه نشده نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و می توانید از محصولاتی که در آینده به بازار می آیند نیز مطلع شوید.

 

برنامه لیست GPU های کامپیوتر برنامه لیست GPU های کامپیوتر

دیتابیس و بانک اطلاعاتی اپلیکیشن به حدی کامل و جامع است که در بسیاری از مواقع موجب شگفت زده شدن ما نیز شد. سازنده ی اپلیکیشن چقدر می توانسته آشنا به تاریخچه ی تکنولوژی بوده باشد که بتواند این تعداد پردازنده را با تمام مشخصات آن ها در نظر داشته باشد. حتی اگر این اطلاعات از اینترنت جمع آوری شده باشند نیز باز هماپلی بس دشوار و زمان بر است. حتی قیمت حدودی هر پردازنده در زمان عرضه نیز آمده است که می تواند در هنگام خرید بسیار مفید و کمک کننده باشد. پس توصیه ی ما به شما این است که به هیچ وجه این برنامه ی کاربردی و جالب را از دست ندهید. حتی در صورتیکه می خواهید با تاریخچه ی کامپیوترها و پردازنده ها آشنا شوید به جرئت می توان گفت در این مورد مرجع بهتری نسبت به این اپلیکیشن پیدا نخواهید کرد.

از دیگر برنامه های این سازنده موارد زیر هستند که با کلیک بر روی هر لینک زیر می توانید آن ها را نیز دانلود کنید.

-دانلودSOC-L

-دانلودCPU-L

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.