برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror

شاید شما هم بار ها دیده باشید که افرادی عکس پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها به صورت کارتونی قرار می دهند. اگر انجام این کار در گذشته نیازمند داشتن دانش طراحی و آشنایی با فوتوشاپ و یا ثبت سفارش به طراحان خبره بود، حالا اما این خبر خوش را برایتان داریم که می توانید این کار را به برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker بسپارید. هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط سازندگان این سرویس، قادر است با دریافت یک عکس از چهره ی شما به کمک دوربین سلفی، آن را به چهره ای کارتونی شبیه به خودتان تبدیل کند. در صورتی که از نتیجه راضی نبودید به آسانی می توانید بخش های مختلفی از چهره خود نظیر مو ها، ابروها و … را تغییر دهید تا به شخصیت دلخواهتان تبدیل شوید.

برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker

کاربری دیگر اپلیکیشن ساخت Emoji ها یا بیان گر های احساسات کارتونی توسط چهره ی خودتان است که برای مثال می توانید از میان حالت های عصبانی، خوشحال و … یکی را انتخاب کرده و روی شخصیت کارتونی خود اعمال کنید. برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker اپلیکیشنی جال و کاربردی است که دانلود و نصب آن را به همه توصیه می کنیم.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.