برنامه افزایش بهره وری Fabulous

همه ی ما بار ها در زندگی خود دستخوش احساسات منفی می شویم. احساس بی ارادگی و از دست دادن انگیزه برای پیشبرد کار ها مشکلی است که عملکرد تک تک ما را گاهاً مورد تأثیر قرار می دهد. اگر این روند طولانی شود و در انجام کارها و وظایفمان کوتاهی کنیم، ممکن است اوضاع وخیم تر شده و چه بسا به افسردگی و بیماری های روحی و روانی دچار شویم. یکی از روش هایی که می توانیم برای جلوگیری از این حالت به شما معرفی کنیم استفاده از برنامه افزایش بهره وری Fabulous است. به کمک این اپلیکیشن می توانید اهداف کوتاه مدت برای خود تعیین کرده و با برنامه ریزی ارائه شده توسط اپلیکیشن پیش روی کنید. پس از مدت کوتاهی انجام دادن کار های مهم به نوعی برایتان عادت می شود و قادر خواهید بود تا آن ها را در هر شرایطی پیگیری کنید.

برنامه افزایش بهره وری Fabulous

همانطور که می دانید برخی اهداف نظیر قبولی در امتحانات و موفقیت تحصیلی نیازمند کوشش و مطالعه ی دائمی و روزانه ی مطالب و محتوای نه چندان آسان است. در این گونه موارد با انگیزه ماندن کمی سخت به نظر می رسد اما با برنامه ریزی صحیح و دقیق برنامه افزایش بهره وری Fabulous می توانید مطمئن باشید که رسیدن به هدف برایتان آسان تر خواهد بود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

علت کم شدن علاقه به گیمینگ در بزرگسالی

خب خیلی نوشته ی امروزم مسئله ی ساده امّا جالبی هست. بعد از گذر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.