برنامه آموزش برنامه نویسی SoloLearn

آموزش برنامه نویسی با SoloLearn

اگر قصد آموختن زبان های برنامه نویسی رایج را دارید اما نمی خواهید در کلاس های حضوری شرکت کنید و دردسر رفت و آمد و مخارج آن را تحمّل کنید؟ با استفاده از برنامه آموزش برنامه نویسی SoloLearn می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای اکثر زبان های برنامه نویسی رایج را از تحت وب گرفته تا کلاینت به آسانی در گوشی یا تبلت خود بیاموزید. آموزش توسط برنامه به اینصورت است که ابتدا محتوای آموزشی ارائه شده و سپس با گرفتن کوئیز آن مطلب را تثبیت می کند. قابلیت جالب دیگر اپلیکیشن امکان اجرای کد های نوشته شده و کامپایل آن ها در داخل اپلیکیشن است که نیاز کاربر را از تست کد ها بر روی کامپیوتر به هنگام آموزش به خوبی رفع می کند.

برنامه آموزش برنامه نویسی SoloLearn برنامه آموزش برنامه نویسی SoloLearn

برنامه آموزش برنامه نویسی SoloLearn دارای جامعه ی مجازی خود است که کاربران می توانند با فعالیت در آن از اشکالات کد های خود به وسیله ی سایر افراد با خبر شده و به یکدیگر کمک رسانی کرده و ایده های خود را با هم به اشتراک بگذارند. در اپلیکیشن محتوای آموزشی برای زبان های PHP، سی شارپ، C و C پلاس پلاس و Python و همینطور HTML/CSS به همراه جاوا اسکریپت و کتابخانه های معروف آن مانند JQuery وجود دارد. البته محتوای آموزشی برای بسیاری از زبان های کمتر شناخته شده ی دیگر مانند Kotlin نیز وجود دارد و روزانه به این گنجینه ی آموزشی افزوده می شود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.